I love strawberries! ♥

Ahojte!

Teplých dní je už čoraz menej a prichádzajú skôr sychravejšie a pre niektorých aj depresívne. Ja osobne jeseň nemám veľmi v láske. Neznášam dotieravý vietor, ktorý mi vždy rozstrapatí vlasy a ja potom vyzerám ako keby ma skopala elektrina, alebo chladné kvapky dažďa, ktoré sa mi dostanú až pod kožu a ja sa potom klepem od zimy. Samozrejme aj jeseň má pre mňa isté pozitíva. Vždy žasnem nad tým, akú má príroda pestrú paletu farieb a milujem šuchot lístia. U nás na východe sa jeseň udomácňuje o čosi skôr. Už aj dnes badať drobné známky ochladenia. Pravdaže, so septembrom začína aj nový školský rok a napriek tomu, že už pri pomyslení sa mi točí hlava, teším sa na nový začiatok a na priateľov, ktorých som už nevidela večnosť (sú to síce len dva mesiace, no pre mňa je to veľmi dlhá doba). S letom odchádzajú aj moje obľúbené maškrty. Už nebudem môcť len tak vybehnúť do záhrady a nazbierať si plnú hrsť ovocia. Určite nehovorím len za seba ak poviem, že jahody sú to najlepšie letné ovocie. V záhrade ich máme mizerne málo, no o to viac si ich potom vychutnám. Avšak aby ma ich krásna vôňa hriala aj v zime, objednala som si perfektný antibakteriálny gél s vôňou jahôd a vanilkového cukru. Viac sladkých fotiek nájdete v celom článku.





Priznám sa, že značka Bath & Body Works mi nedala spávať už nejaký ten rok. Vždy som si vravela, že ich antibakteriálne gély sú príliš predražené a nebudem predsa platiť len za úplne cute obal :). Avšak nedávno som naň natrafila na Notino a neodolala som obalu. Stále som sa čudovala, prečo som taká zaťažená na červenú farbu až som to minule zistila. Je to typická farba môjho mena. Doteraz som na tieto blbosti neverila, no keď som si to prečítala bola som veľmi zaskočená. Takže tento jahôdkový antibakteriálny gél musel byť môj.


Predtým ako som ešte antibakteriálny gél od značky Bath & Body Worsk nemala, počúvala som komentáre typu: "Si normálna? Dať toľko peňazí za malú somarinu?" Odvtedy ako ovoňali božskú vôňu jahôd svoj názor zmenili. 
Obal je veľmi praktický, malý, vhodný aj do kabelky, keďže nezaberá veľa miesta. Na ruky stačí kvapnúť pár kvapiek a očarí vás sladká vôňa jahôd. Bála som sa, že bude príliš umelá, predsa len je to antibakteriálny gél, no moje obavy sa nepotvrdili. Vôňa sa na rukách udrží približne 30 minút, čo je naozaj veľa. Doteraz som používala iba obyčajné gély, ktoré voňali za alkoholom a nebolo to veľmi príjemné. Myslím si, že toto je fajn náhrada, no je ho dosť málo. Budem sa musieť veľmi snažiť aby mi vydržal čo najdlhšie (pri mojich spolužiačkach to bude zrejme dosť ťažké :D ).


Poznáte značku Bath & Body Works? Čo hovoríte na ich antibakteriálne gély?

Vaša Janie♥

CONVERSATION

4 komentárov:

  1. Jůů, tak to malé balení je absolutně rozkošné :D. Bohužel jsem ještě nezkoušela. Není to tak ale dlouho, co jsem sháněla antibakteriální gel, když jsem jela na festival a nemohla jsem za nic na světě žádný v našem městě sehnat. Takové to shánění na poslední chvíli :D.

    https://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Značku poznám no nemám od nich ešte žiaden produkt. :(

    Pozývam ťa na súťaž:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/08/back-to-school-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Interesting beauty product. We keep in touch. xx

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hrozně milé balení! :)
    wwwlifestylebirdie.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár!

Back
to top